Якість комунальних послуг у м. Чернівці: Аналітичний звіт про результати досліження

опубліковано 5 серп. 2015 р., 07:15 Mykola Liakhovych   [ оновлено 6 серп. 2015 р., 02:46 ]
Якість комінальних послуг у м. Чернівці
Питання якості комунальних послуг, що надаються населенню, є завжди актуальним, оскільки, по-перше, саме від цих послуг залежить нормальна життєдіяльність людини, по-друге, ці послуги надаються державними та місцевими монополістами, і у споживачів, фактично, немає вибору постачальника. Все це призводить до різноманітних зловживань з боку комунальних підприємств в сфері тепло-, водо-, газо- та електропостачання, а також обслуговування будинків та прилеглих до них територій. Особливо актуально питання якості постає на тлі суттєвого підвищення тарифів на комунальні послуги у 2008 та 2009 роках, яке призвело до того, що м. Чернівці опинилося серед лідерів за рівнем тарифів у обласних центрах.

Мета даного дослідження – вивчення думки населення м. Чернівці щодо якості комунальних послуг, що надаються. До вибірки увійшло 737 респондентів – представників домогосподарств усіх районів м. Чернівці.

Дослідження проводилося у формі анкетування шляхом проведення інтерв’ю. Дослідження виконано представниками Чернівецької обласної громадської організації «Буковинська агенція регіонального розвитку» із залученням субпідрядних організацій в рамках конкурсу «Мікрогранти для підтримки громадських ініціатив на Буковині» (Товариство «Український народний дім в Чернівцях» та Міжнародний фонд «Відродження»), грантова угода №UND-014.

Ċ
Mykola Liakhovych,
6 серп. 2015 р., 02:34
Comments