Центр розвитку фермерства
Центр розвитку фермерства
Партнери проєкту: ВГО «Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України» та ГС «Агенція місцевого економічного розвитку Яворівщини».
Фінансування: в межах Проєкту «Підтримка інклюзивного економічного розвитку в Україні шляхом узгодження експортної стратегії з регіональним розвитком і ЦСР», що фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH у співпраці з Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні.
Про проєкт
Мета проєкту - підвищення стійкості, ефективності та безперервної активності мікро, малого та середнього фермерського бізнесу в умовах війни та повоєнної відбудови.
Цільова аудиторія проєкту: малі та середні фермери, що працюють у Вінницькій, Івано-Франківській, Тернопільській, Львівській, Рівненській, Хмельницькій, Черкаській, Чернівецькій областях.
Завдання проєкту:
Посилення спроможності фермерів адаптуватися до змін у агросекторі та нових потреб, змінювати свої бізнес-моделі, диверсифікуватись та залучати фінансові ресурси для розвитку бізнесу
Інформування фермерів про потенціал, інновації та нестандартні підходи у рослинництві та про можливості отримання безкоштовних послуг у Центрі розвитку фермерства.
Посилення спроможності членів консорціуму надавати якісні послуги, орієнтовані на потреби фермерів.
Форма роботи центру: консультації, тренінги з підготовки грантових заявок та вебінари.
Центр розвитку фермерства надає консультаційні послуги за такими напрямками:
Сільськогосподарське виробництва (рослинництво, окрім зернового напрямку, грунтознавство, робота із різними сортами та засобами захисту тощо).
Переробка овочевої та плодово-ягідної продукції (організація процесів для різних видів переробки, впровадження стандартів та сертифікацій, HACCP тощо).
Інновації у рослинництві та переробці (як у сільськогосподарському виробництві, так і в організації та управлінні бізнесом).
Стале сільське господарство (способи екологічного ведення сільського господарства, зменшення карбонового сліду у рослинництві, органічне сільське господарство, точне землеробство тощо).
Управління бізнесом (формування стратегії, системи управління, прийняття рішень, фінанси, оподаткування, юридичні питання у агросекторі тощо).
Маркетинг та продажі (канали та шляхи збуту продукції, стратегія farm to fork, просування, реклама, соціальні мережі тощо).
Залучення фінансів (залучення кредитних та грантових коштів на розвиток бізнесу).